Nieuwe Das voor Scouting Nijkerk

Na zes jaar vond het bestuur van Scouting Nijkerk het tijd voor een nieuwe das. De oude, vertrouwde blauwe das met het wapen van Nijkerk gaat plaats maken voor een nieuw design. Om de overgang van de oude naar de nieuwe das weer te geven werd alle leden gevraagd om tijdens de opkomst een bijzondere das om te doen. Verschillende welpen, bevers en scouts kwamen aan met de meest bijzondere creaties. Eén scout had een theedoek omgedaan als das, welpenleiding Akela liep met een heuse Scouting stropdas door het gebouw en verschillende welpen en scouts hadden een prachtige zakdoek om als das. Tijdens de opkomst werd het nieuwe ontwerp voor de das bekend gemaakt voor de groep en voor het bestuur.

De nieuwe groepsdas
De nieuwe bestuursdas

Het bestuur van Scouting Nijkerk alle leden een mooie Scoutingtijd met de nieuwe das toe!