Gebouw & Terrein

Gebouw Dammersgoed Scouting Nijkerk

Sinds september 2019 zit Scouting Nijkerk in hun Scoutinggebouw Dammersgoed op de Bunschoterweg 29b. Van het gebouw wordt verhuurd; op de beneden verdieping twee grote lokalen die met een uitneembare wand tot een zaal kan worden omgebouwd. Verder is er op de beneden verdieping een ruime RVS keuken inclusief kookgerei en potten en pannen, twee toiletgroepen, een MIVA toilet en twee douches. Op de bovenverdieping zijn er twee kleinere lokalen, een ruime overloop met zitgedeelte en een pantry.  Voor huren en de beschikbaarheid van het gebouw, klik hier om naar de kalender te gaan.

Terrein Scouting Nijkerk

Rondom het gebouw Dammersgoed is een groot speelplein voor activiteiten. Aan de voorzijde van het pand is een grote overkapping met een zithoek, picknick tafels en een open haard. Daarnaast beschikt het terrein aan de zichtzijde van het pand over een fietsenstalling voor circa 60 fietsen en een parkeerplaats voor ongeveer 10 tot 15 auto’s. Aan de achterzijde van het pand bevind zich een groot buitenterrein, bestaande uit speeldijk, veld en startende bebossing. Dit buitenterrein hoort ook bij het pand en is geschikt om op te kamperen.

Foto Galerij Dammersgoed

Buitenzijde

Beneden lokaal links

Beneden lokaal rechts

Keuken

Toiletten

Lokaal links Boven

Lokaal rechts boven

Pantry boven

Terrein Scouting Nijkerk

Foto Galerij buitenterrein

Veldkant gebouw

Speeldijk & veld

Achterzijde veld

Huren?

Interesse in het huren van gebouw Dammersgoed en/of het terrein? mail naar verhuur@scoutingnijkerk.nl , en kijk HIER voor de beschikbaarheid!