Laat jij je uitdagen?
Durf jij je handen vies te maken en vind je het leuk om nieuwe dingen te ontdekken? Dan ben je bij Scouting Nijkerk op het juiste adres!

Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten die jongens en meiden uitdagen zich persoonlijk te ontwikkelen. Wie je ook bent, op scouting hoor je erbij!

We hebben voor verschillende leeftijdsgroepen een eigen groep:

Ouder dan 21 jaar?
Dan is er ook plek voor jou bij Scouting Nijkerk! Word leiding, help een paar uurtjes per week mee en zet je in voor de ontwikkeling van kinderen bij jou in de buurt.

Scouting in Nijkerk
Sinds september 2019 heeft Scouting Nijkerk haar intrek genomen in het nieuwe scoutinggebouw aan de Doornsteeg. Met dank aan alle sponsors en vrijwilligers die samen hun schouders onder het project hebben gezet, is dit gebouw tot stand gekomen.

Scouting in Nederland
Scouting Nijkerk is aangesloten bij Scouting Nederland, de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland met meer dan 100.000 leden. De jeugdleden en vrijwilligers van Scouting zijn verdeeld over meer dan 1.000 Scoutinggroepen. Wereldwijd zijn er zelfs meer dan 50 miljoen Scouts verdeeld over 216 landen.